HYVÄ SUOMI! KULTAAA!!! <3333

Kuva: YLE.

Fiilis oli kyllä eilen yöllä uskomaton. Tulin lenkiltä kotiin siinä kymmenen jälkeen, kun Ruotsi oli tehnyt ensimmäisen maalin ja oli johdossa. Hymyilin itsekseni. Mulla oli ollut aamusta saakka varma olo, että Suomi voittaa. Kävin kirjoittamassa facebookin tilapäivitykseksi "kyllä Suomi nousee". Ei mennyt ehkä viittä minuuttia, kun sain kommentoida omaan statukseeni "told you". Sen jälkeenhän peli olikin sitten pelkkää nousua.

Spontaanit fiilikset eiliseltä suurin piirtein yhteenvedettynä

1. maali: noni, jess! Seitsemän sekuntia ennen erän päätöstä? Vau! Hyvähyvä!!

2. maali: Vau, mikä maali!! Mitä joukkuepeliä! Hyvä Suomi!

3. maali: *kiljumista* HAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ei ole totta! Upeeta!

4. maali: *lisää kiljumista* Mä oon niin ylpee!! Mä oon NIIN ylpee! Mä itken :'D

5. maali: asdfhfuwyruwjhgfdgf Mitä?? Mitä?! :'D Oikeesti?? VAAAAAAAUUUU!!!!

6. maali: HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA Tää on vaan niin kaunista, etten ole unessakaan nähnyt mitään tällaista! Mä oon niin ylpee, että mä pakahdun!

Mä olen niin ylpeä ja kiitollinen, että sain kokea tällaista ylpeyttä suomalaisuudesta. Kiitos Leijonat<3

Mun selostukset ei ehkä vielä voittaneet Mertarantaa, on se kyl hauska. "Voi äiti sentään, kaveri tulee päälle, sitten tulee Kronwall, sitten tulee Aaltonen ja sitten tulee PAM! ja sitten tulee 3-1 Suomelle!"