Tässä postauksessa listaan valikoituja lahjoja, joiden tarinat saattavat teitä kiinnostaa.

 

Olen kiitollinen kaikista My Little Pony -jutuista, joita ihmiset lahjoittavat minulle :) Sand Diggerin olen saanut päiväkodista, jossa olin harjoittelussa. Kyselin, voisinko saada ponin ja tädit ihmettelivät, mutta sain ponin lahjaksi viimeisenä harjoittelupäivänä :) Pakettia ei saanut avata lasten nähden ;) Pikkuinen keltainen poni on ystäväni sisarentytöltä saatu ^^ Ponitalon sain kaverin ullakolta ^^

Daddy Apple Delightin minulle lahjoitti ystäväni, ja saksalaisen Baby Gloryn hankki minulle toinen ystäväni :)

 

Braided Beauty on rakkaimpia ponejani, ihana mintunvihreä kaunotar! Se ei oikeastaan ole lahja, tai oikeastaan on :) Olen nimittäin saanut sen lähetystorilta. Minulla oli vain kymppi lompakossa, ja kiva täti sanoi, että saan ponin kaupan päälle! ^^

Ponilaukku on jotain söpöintä, mitä mulla on ^^ Sen sain kahdelta tosi hyvältä ystävältäni. Se on mulle tosi rakas ja olen laittanut siihen vaikka mitä killuttimia, jotka nyt eivät näy. Se on kesän ykkösvaruste! Ette usko, mutta sinne sopii lompakon, puhelimen, kameran ja kalenterin lisäksi vielä muutakin.

Rainbow Dash was given to me by wonderful exchange students from Poland! I was their tutor and they rewarded me in this wonderful way ^^

 

Schleichin hepat, lasiheppa ja lumisadepallot ovat samalta ystävältä. Keräilen Scheicheja ja lumisadepalloja :) (...Mitä en kerää..?)

Leffoja kerään myös, dvd:llä ja vanhoja piirrettyjä vhs:llä. Leffoja onkin näissä kuvissa jo näkynyt, ja niitäkin olen lahjaksi saanut paljon. Kuvassa on siis vain murto-osa leffoista, jotka olen saanut lahjaksi, mutta nuo on ne, jotka ainakin muistan saaneeni lahjaksi :p Kummisetä-boksi on vanhemmiltani <3 Psyko-boksi on ystävältä ja Serpico itse asiassa samaiselta ystävältä.

I got Rebel from my friend in Netherlands. I don't even like the movie (well there's Sly so I want to have it anyway) but she was so sweet to buy it for me since it wasn't possible to get it from Finland back then ^^ Now it is..

 

Ystävämiehet antavat minulle tyynyjä lahjaksi. Heiltä olen saanut sydäntyynyn ja retrotyynyn :p Vaaleanpunainen tyyny, jossa on kirjailtuja ankkoja (jotka eivät kuvassa valitettavasti näy) on äitini tekemä ja minulle todella rakas tyyny! <3

En ole listannut lahjoja mitenkään paremmuusjärjestyksessä, mutta täytyy sanoa, että itse tehdyt lahjat ja kortit ovat tietysti lähimpänä sydäntä <3

Kuvan jutut olen saanut harjoitteluista. Lilassa paketissa oli se poni, ja toisessa harjoittelussa ohjaajani teki minulle tuon ihanan kiitoskortin ja lahjakassin ^^

Hyvähyvä ystäväni on painanut minulle Rocky-paidan, -kassin ja -tyynyliinan! <3 Siis aivan ihanat! Hyvin hyvin rakkaat minulle :) Kiva nukkua Stallonen vieressä ;D

Siinä niitä lahjoja oli. Kiitos lahjojen antajille!

Kiitos kommenteistanne!