Fushigi Yugi on ollut mun suosikkimanga aina. Wish melkein meni ohi yllättävyydessään ja romanttisuudessaan, mutta tajusin Wishin viehätyksen olleen siinä, että tiivis neljän pokkarin paketti tuli luettua lähes samalta istumalta ja se hengästytti jo siitä syystä. Fushigi Yugiin kuitenkin mahtuu enemmän yllätyksiä ja romantiikkaa, sillä sarjaan kuuluu peräti 18 osaa.

UUTISIA: Nyt minulla on ne kaikki! Aloitin FY:n lukemisen kirjaston valikoimasta monta vuotta sitten ja ostin joskus muistaakseni joensuulaisesta divarista ykkös- ja kakkososan, joiden kannet ovat todella kauniit. 

 

Melkein näitten kansien takia olen halunnut kerätä nimenomaan englanninkieliset versiot kirjoista. Suomenkielisissä kansissa on keltaiset reunat, punainen teksti ja pieni kuva keskellä. En tykkää! Joskus on myös ärsyttänyt suomennetut ääniefektit.. 

Jostain löysin kolmososan, ja loput englanninkieliset, jotka minulla on, löysin suureksi ihastuksekseni tämän vuoden Traconista jonkun liikkeen myyntipöydästä. Anteeksi, en muista sitä liikettä. Kaikki oli alennettu johonkin neljäsosaan alkuperäisestä hinnasta ja niitä oli todella monta!

Olin joskus jostain syystä ostanut numero kasin suomenkielisenä, ja pari päivää sitten löysin erään divarin loppuunmyynnistä osat 8,15 ja 16 ja seuraavana päivänä mulle tulikin postissa kaksi puuttuvaa pokkaria, jotka ostin kaverilta! Jee! Kaverin blogi: http://polkadotheaven.blogspot.com/

  

Voisinpa samalla esitellä muut divari- ja kirppislöytöni. Löysin edellä mainitusta divarista pari muutakin mangapokkaria loppuunmyyntihintaan:

Tätä minulla oli ennestään yksi osa, ja nyt puuttuukin sopivasti joka toinen osa (mutta ei puutu kuin kaksi osaa). Etsintä jatkuu!

Sitten ostin vaikka mitä........

Tuota glowormia (kasarilelu) olen etsinyt ja etsinyt! Nyt minulla on se. Täytyy vain ostaa paristot, niin se loistaa. Tykkään vanhoista leluista! Sitten ostin nostalgiavideoita. Tykkään myös vanhoista videoista, varsinkin piirretyistä! (Hopeanuoli ei ole mulle kovin nostalginen, avomiehelle enemmän). Muistatteko Fluken? Se on ehdottomasti koskettavimpia näkemiäni elokuvia ja yksi useimmin nähdyistä, joka edelleen vetoaa. Aladdin ja varkaiden kuningas on loistava jatko-osa (tuli kolmantena osana Jafarin paluun jälkeen).

Mulla on huono tapa ostaa asioita, jotka ovat söpöjä ja "käytännöllisiä", esimerkiksi juuri nämä nallepastellivärit ja muovinen kynäpenaali. Ne ovat olevinaan käytännöllisiä, kun ne eivät ole pelkästään koristeita tai leluja. Uusi laukku on kiva, koska siihen mahtuu koulukansio, mutta se ei silti ole turhan iso. Esmeralda-laukku oli saatava, koska mulla on Esme-reppukin.

Olen jo höpötellyt paljon.. Odotan avomiestä kotiin töistä. Hän on tehnyt töitä toisessa kaupungissa ja ollut kotona pitempinä vapaina. Nyt tilanne muuttuukin niin, että hän tekee pitkiä yövuoroja ja on pitempiä jaksoja kotona!

Huomenna lähdemme laivalle vanhempieni kanssa :) Nita on hoidossa avomiehen porukoilla, ja sillä on siellä koirakaveri ja kuulemma viihtyy tosi hyvin. Hyvähyvä! Nyt kattamaan pöytää, taidan sytyttää tuoksutuikut! <3