http://www.emocutez.com

Tänään on ihan mahtava päivä! Maanantaina olin koulussa ja töissä, tiistaina olin töissä ja sivutöissä, ja eilen menin suoraan koulusta töihin, niin että kaverini ulkoiluttivat Nitan. Suuri kiitos heille siitä! (Harvemmin siitä saa kiitosta, kun on kusettanut, mutta nyt saa!)

Tänään olin vain pari tuntia koulussa ja kotiin tultuani avomies oli tullut kotiin etelä-Suomesta, missä hän on ollut töissä. Hän oli tietysti mennyt suoraan nukkumaan, kun oli lähtenyt heti kotiin ajamaan 15 tunnin yövuoron jälkeen. Huh huh. Sain kuitenkin rutistettua rakastani ja rapsutetua koiraa ennen kuin hyppelin innoissani ihan muun asian vuoksi.

Kotona oli nimittäin jotain muutakin odottamassa: paketin saapumisilmoitus! ALa Pullip oli siis saapunut postiin, ja lähdin saman tien koiran kanssa sitä noutamaan. Paketista paljastui todella kaunis enkeli. Minulla oli vaikeuksia siipien kanssa, koska ne kiinnitetään nepparilla pukuun, ja tuntui siltä, että nepparit olivat väärissä kohdissa. Sain taivutella siipiä jonkun verran, mutta ne on varmaan tarkoitettukin taivuteltaviksi. Nyt ne nimittäin eivät ole ihan niin ylevästi kuin niiden pitäisi, mutta en minä uskalla alkaa niitä väännellä.

Annoin enkelin nimeksi Lumo, koska "lumo" on jotain ihmeellistä ja häikäisevää, ja esperantossa "lumo" tarkoittaa valoa ja enkelini on valontuoja! Jee! Tässä pari kuvaa uudesta nukestani:

Mun mielestäni tämä on niin kaunis... Nuo hiukset ovat upeat: tummat ja kiharat! Meikki on tarpeeksi neutraali ja asu on mielestäni erittäin enkelimäinen. Saappaat eivät ehkä ole sitä, mitä enkelille ensimmäisenä kuvittelisi, mutta ovathan ne nyt hienot!

Nyt olen kotona miehen ja koiran kanssa ihan hissuksiin ja illalla menen vielä itämaiseen tanssiin. Tänään on siis kivaa. Toivottavasti teilläkin on ollut mukavaa, ja toivon kaikkea hyvää teille, lukijat! Kiitos kun luitte, ja jätättehän kommentin minulle.

http://www.emocutez.com