Tällä kertaa minulla on nukkejuttuja, paljon nukkejuttuja! Jeeee!!

Sain kultamurulta synttärilahjaksi superkauniin Festivals of the World Barbie Chinese New Year -nuken. Kaunotar sai nimen 美琳, Mei Lin, kaunis jalokivi. Olen ihan pökerryksissä hänen kampauksensa kauneudesta ja yksityiskohtaisuudesta!

Voi mikä kaunotar<3 Musta tukka ja punaiset huulet! Kukat ja kultakorut ovat aivan ihastuttavat. Voisin ihailla häntä tuntitolkulla.

Tänään kotiin tullessani minua odotti oven takana kirje. Tiesin kirjeessä olevan bjd-nukkeni Melissan uudet silmät ja ripset, jotka ystäväni ystävällisesti tilasi samalla kun teki oman tilauksensa ja lupasi lähettää minulle. Tiesin myös, että kirjeessä olisi jokin yllätys lisäksi. Kirjeen avatessani näin ihastuttavan synttärikortin:

Kortti oli niin kaunis ja ainutlaatuinen, että ajattelin sen olleen se yllätys, mutta paketista löytyi vielä ystäväni tekemät uudet sukat Melissalle! Kiitos synttäripaketista!!

Voi kuinka olin tänään innoissani! Minulla oli kiire lähteä viikonlopuksi vanhempien luo ja piti tiskata ja pakata yms. mutta minun oli aivan pakko laittaa ensin Mellulle uudet silmät, ripset ja sukat ja ottaa paljon kuvia!

Melissa vielä vanhoilla ruskeilla silmillä.

Melissa ja uudet lilat silmät sekä nukkeripset :) Oi mikä nättinen!<3

Sukat!<3 Ystäväni on myös tehnyt Mellun jakun ^^ Voi vitsi, kuinka hyvin ne mätsäävät!

Kiitos kommenteistanne edellisiin postauksiin! Jaksakaahan edelleen kommentoida, minä todella arvostan sitä! ;)