Hei, laitetaanpas lokakuu käyntiin täällä bloginkin puolella! Tämä merkintä saattaa olla hidas latautumaan, koska se sisältää paljon kuvia ja paljon värejä! Anteeksi!

Muistelin, että minun on pitänyt esitellä piirustuksiani ja maalauksiani blogissa. Esittelen tässä uusimmat ja pari omaa lempparia. Useimmin piirrän värikynillä, mutta nyt olen kokeillut vesivärikyniä. Ensimmäinen kokeilu jäi tällaiseksi hailuksi enkeliksi. Yritin selvästi säästää kallisarvoisia värejäni ^^ Sitten maalasin lisää.. Hevoskuva on alunperin A4, muut kaksi ovat tässä suurin piirtein todellisuutta vastaavan kokoisia.

Tässä on muutama oma suosikkini vanhoista värikynäpiirustuksistani. (Disneyä: Aladdin ja Jasmine taikamatolla sekä Esmeralda ja Djali-vuohi + ihan itse kehitelty enkeli ja pegasusvauvat, joita enkeli opettaa lentämään)

 

Nämä ovat A4-kokoisia kaikki. Esmeraldasta olen ylpeä, koska sitä on deviant.artissa pyydetty jo kahden ryhmän sivuille ja onnistuin tekemään kuvasta sellaisen, kuin olin ajatellut. Viimeisestä enkelikuvasta tykkään, koska harvoin jaksan piirtää taustoja ja tämä onnistui yllättävän hyvin. Tykkään kuvasta, koska siinä on kaikkea söpöjä, pieniä vaaleanpunaisia lentäviä hevosia ja enkelityttö, sateenkaaren värejä ja pumpulipilviä.

Minun pitikin laittaa vielä yksi tuoreempi piirustus.

 

Siihenkään en jaksanut piirtää taustaa.. Kuvaan tässä unelma-ammattiani. Tiedättehän, kun vanhoissa elokuvissa on laulajattaria, jotka laulavat taustalla kapakoissa pianon säestyksellä. He eivät ole illan pääesiintyjiä, mutta jokunen ihminen voi nurkkapöydissään herkistyä laulun riipaisevista sanoista tai muuta yhtä kliseistä.

Olin tässä muutama päivä sitten hyvin lähellä unelmaani. Olimme laivalla ja kiitän iskää siitä, että hän esitti laulutoiveen ja kannusti minut laulamaan karaokea. Lauloin laulun Hopelessly Devoted To You (jonka olen linkittänyt tänne blogiinkin aiemmin youtube-kanavaltani). Minua jännitti ennen esitystä, mutta laulaessani lauloin vain sydämestäni. Jotkut parit tulivat tanssimaan ja monet keskeyttivät keskustelun ja kääntyivät kuuntelemaan lauluani. Tuli ihan mahdottoman upea fiilis. Esityksen jälkeen sain raikuvat aplodit ja muistelen hetkeä elämäni ensimmäisenä todellisena tähtihetkenä!

Miten teidän lokakuunne on lähtenyt liikkeelle?