Pari postausta sitten esittelin tuunaamani rusettisormuksen ja mainitsin silloin minulla olleen inspiraation lähteeni. Nyt paljastan muusani! Olen koko kesän ollut erityisen hullaantunut korealaisten tyttöbändien musiikkiin, ja musiikin lisäksi minua viehättävät musiikkivideoiden inspiroivat asut ja asusteet. Asusteina on esimerkiksi söpöjä kukkasormuksia:

Olen napannut kuvat musiikkivideoista, ensimmäinen on SNSD:n videosta Oh! ja toiset kaksi saman bändin videosta Chocolate Love <3 Tällaisia sormuksia aion tuunata enemmänkin.

Rusetteja videoissa näkyy paljon ja minusta ehkä kiinnostavin yksityiskohta ovat rusetit kynsissä! Kuva napattu Wonder Girlsin live-videosta 2 Different Tears:

Olen löytänyt netin ihmeellisestä maailmasta myös todella inspiroivia kuvia kynsistä ruseteilla sun muilla ihanilla:

 

Löysin myös paljon yliampuvampia koristuksia, mutta nämä ovat mielestäni oikein söpöt esimerkit ja haluaisin itsekin välillä söpöstellä tällaisilla kynsillä. Näillä ei kyllä paljon tehdä töitä! Ne ovatkin prinsessan kynnet: sellaisen satuprinsessan, jonka ei edes tarvitse käydä vessassa.