Olen aina ollut talvi-ihminen ja rakastanut lunta ja jäätä, mutta tänä vuonna tuntuu aivan ihmeellisen ihanalta, kun tulee kesä. Se on oikeastaan tullut jo. Luonto on täydessä kukoistuksessa ja kyllä se saa mieleni kuplimaan.

Tänään on ollut tunteisiin vetoava päivä. Olen ollut koulusta viiden viikon työharjoittelussa seurakunnassa, ja tänään oli viimeinen päivä harjoittelua. Minulla oli viisi hienoa ohjaajaa, jotka ottivat minut käytännössä työparikseen kukin vuorollaan. Näin ja koin todella paljon harjoitteluaikana, ja kuulin ohjaajieni kokemuksia työstään. Sain roimasti rohkeutta kohdata asiakkaita ja erilaisia ryhmiä ja todella hyvää harjoitusta asiakasryhmien vetämiseen. Äänenkäyttöni parani aivan silmissä! - eikunsiis korvissa?

Olin tänään varsinkin erittäin otettu siitä, että sain kauniin rukouskirjan, ihanan kiitoskortin ja pienen läksiäislahjakassin, jossa oli karkkia. Niistä erityinen kiitos askartelijalle, joka oli jaksanut väsätä ne minulle. Tiedän hänen lukevan blogiani ;) Hän se sai minutkin aloittamaan lopulta blogin, kun katselin hänen ihanaa blogiaan: http://maissi.vuodatus.net/ Sieltä löytyy minun kiitoskorttini ja -kassinikin ^.^ Kiitos!

Harjoittelun jälkeen on vielä yksi koulupäivä ja viikonloppu, ja sen jälkeen alkavat kesätyöt muistikerhossa. Olen kiitollinen hyvin menneestä harjoittelusta ja saamastani kesätyöstä! Olen myös kiitollinen siitä, että löysimme avomieheni kanssa uuden isomman ja todella ihanan asunnon, johon näinä viime päivinä olemme tehneet muuttoa. Nyt on kirjoitettava blogipäivitys, sillä taidamme ottaa tästä myös koneen mukaamme ja nettisiirto uuteen asuntoon tapahtuu vasta kesäkuun alussa.

Kyllä elämä tuntuu ihanalta tällä hetkellä. Vaikka minulla on koulusta rästitöitä ja rahaa ei ole ainakaan liikaa, tuntuu siltä, että eteenpäin jaksaa nyt hyvin.

Laitan ekstrakuvia Nitasta tähän loppuun. Viimeksi sain kommentin, että koiramme rakenne on aivan kuin isolla koiralla ja se näyttää kuvissa hämäävän suurelta. Toivottavasti näistä kuvista välittyy Nitan todellinen koko :)

 Tässä Nita ja samankokoinen koira haukkuvat toisiaan ja lempeä labradori välttelee tilannetta :)

 Nita leikkii kahdella tavallisella jalkapallolla. Tyttö ei osaa päättää :)

Koira ja isäntä uuden kämpän parvekkeella :)

Kiitos, kun luit ja toivottavasti pysyt matkassa. Kuka tietää, mitä jännää vielä tapahtuu? Kuplivaa kesää lukijoille!